luni, 30 septembrie 2013

Ametelile in timpul sarcinii!







Esti insarcinata si iti fuge pamantul de sub picioare cateodata? Nu te panica. Ameteala sau senzatia de lesin sunt simptome normale in timpul sarcinii. Sunt mai frecvente in primul trimestru, dar pot persista in tot timpul sarcinii. Afla in continuare ce sta la baza ametelii in timpul sarcinii si care sunt remediile disponibile pentru a preveni ameteala in timpul sarcinii!





Ce anume cauzeaza ametelile in timpul sarcinii?

Principala cauza a ametelilor este cresterea nivelului hormonilor, ceea ce duce la relaxarea si largirea vaselor de sange. Acest lucru ajuta la cresterea fluxului de sange catre bebelus, dar incetineste curgerea sangelui prin vasele dumneavoastra de sange. Asta face ca tensiunea sa va fie mai scazuta decat de obicei, ceea ce reduce fluxul de sange catre creier, cauzand temporar ameteala.

Ameteala mai este cauzata de nivelul scazut al zaharului din sange, pe masura ce corpul se adapteaza schimbarilor de metabolism.

Femeile care au anemie sau vene varicoase sunt mai expuse ametelilor decat celelalte femei.



In timpul celui de-al doilea trimestru de sarcina, ameteala poate fi cauzata de cresterea presiunii uterului asupra vaselor de sange.

Ameteala se poate produce si mai tarziu in timpul sarcinii daca stati pe spate, lucru care permite bebelusului din burtica sa apese pe vena cava (o vena mare care transporta sangele din partea inferioara a corpului catre inima).

Care sunt remediile disponibile pentru a preveni ameteala din timpul sarcinii?
Sunt mai multe lucruri pe care le puteti face pentru a reduce nivelul ametelii pe care o simtiti. Iata niste sugestii:
Evitati sa stati in picioare pe perioade indelungate. 
Daca trebuie neaparat sa stati in picioare, aveti grija sa miscati picioarele cat mai frecvent pentru a stimula circulatia
  • Ridicati-va incet din pat dupa ce ati stat intinsa sau in sezut.
    Acelasi lucru este valabil si este foarte important atunci cand iesiti din cada.
  • Mancati regulat. Evitati perioadele lungi dintre mese; este mai bine sa luati gustari de-a lungul zilei.
  • Evitati baile sau dusurile fierbinti
  • Evitati sa stati intinsa pe spate dupa ce treceti de jumatatea celui de-al doilea trimestru de sarcina
  • Purtati haine largi si confortabile, care nu stanjenesc circulatia

Ce trebuie facut daca aveti stari de lesin in timpul sarcinii?

Sunt cateva lucruri pe care le puteti face pentru a atenua senzatia de lesin. Este un lucru obisnuit sa simtiti ca se apropie lesinul in timpul sarcinii, deci aveti grija.
Iata cateva sfaturi:

  • Evitati sa va ridicati repede dupa ce ati stat in sezut sau ati stat intinsa. Aceasta este o cauza frecventa a ametelilor, a senzatiei de „cap greu” si starii de lesin.
  • Daca aveti senzatie de lesin, incercati urmatoarele lucruri:
    o Asezati-va sau intindeti-va si lasati capul in jos
    o Respirati adanc
    o Desfaceti hainele stranse
    o Deschideti ferestrele si mergeti la fereastra sau intr-un loc unde circula aerul
  • Mancati alimente bogate in fier

Cand anume trebuie sa contactati medicul din cauza ametelilor?

Este necesar sa contactati medicul imediat daca ameteala este insotita de sangerare vaginala si/sau de dureri abdominale. Poate fi un semn de sarcina ectopica, placenta inserata jos, sau desprindere de placenta.
De asemenea, trebuie sa contactati imediat medicul in cazul in care aveti ameteli persistente sau ameteli insotite de vedere incetosata, dureri de cap, sau palpitatii; poate fi un simptom al anemiei severe sau al altor boli ce pot avea un efect negativ asupra sarcinii.

Un comentariu:

  1. M-am căsătorit cu dragul meu soț în ultimii 12 ani fără să rămân însărcinată, iar fibromul a fost problema. Am luat diferite medicamente prescrise, dar nu am putut să le vindec, dar soțul meu era atât de încrezător în mine și mă tot încuraja că într-o zi cineva mă va numi mamă. nu s-a odihnit căutând o soluție de la diferiți medici, tot ce au putut vedea a fost o intervenție chirurgicală și mi-a fost frică de asta, o prietenă din cabinetul meu mi-a prezentat doctorul DAWN ACUNA, ea a spus că Dawn acuna a ajutat-o ​​când avea tubul blocat și a ajutat-o ​​și ea. multe dintre prietenele ei să conceapă,
    I-am scris imediat pe Whatsapp, mi-a promis ca ma ajuta dupa ce i-am explicat totul, mi-a dat niste instructiuni care am facut totul perfect conform instructiunilor, la 3 saptamani dupa tot am fost la spital si doctorul mi-a confirmat sarcina in 1 saptamana dar chiar acum am copilul meu frumos.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata rapid.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei o căsătorie pașnică.
    Și mulți alții îl contactează pe Dr dawn acuna pe Whatsapp:+2348032246310
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere