miercuri, 2 octombrie 2013

Ce este ovulatia

Ce este ovulatia?

Ovulatia este esenta fertilitatii femeiesti. Deci, ea trebuie urmarita de un cuplu pentru a-si mari sansele in a concepe un copil. In mod normal, ovulatia are loc o data pe luna. Mii de oua, care exista din momentul nasterii femeii, sunt depozitate in ovare. Iata mai multe informatii despre ovulatie si calculatorul ovulatiei dvs.






Ce este ovulatia?


Ovulatia este procesul de eliberare a unui ovul matur din foliculul graafian in ovarul femeii, care trece apoi in trompele ovariene si in final in uter. Ovulatia incepe la pubertate si inceteaza la menopauza si are loc doar o singura data intr-o faza de ciclu chiar daca se emit mai multe ovule. Perioada cea mai fertila a femeii o reprezinta mijlocul ciclului menstrual, insa la unele femei apare si mai devreme de aceasta perioada.

In aceasta perioada femeia poate ramane cel mai repede insarcinata si de aceea, cunoasterea acestei faze poate fi foarte folositoare pentru cele care isi planifica sa ramana insarcinate.

Ovulatia apare cu aproximativ doua saptamani inainte de ciclul menstrual, insa poate aparea mai devreme sau mai tarziu, in functie de lungimea fazei luteale si de aceea unele femei cunosc cand se produce ovulatia, datorita unor modificari care apar in organism si a unor simptome pe care le resimt.

Prin urmare ovulatia reprezinta un ciclu in care ovucitul ajunge la maturitate si se elibereaza de pe suprafata ovarului, foarte esential pentru fertilitate. Un rol inportant in reglarea ciclului ovarian si in aparitia ovulatiei il joaca nu numai ovarele ci si hipotalamusul si hipofiza.

Doctorii de specialitate precizeaza faptul ca ciclul mestrual se incadreaza intre 21 si 35 de zile, iar ovulatia poate varia intre a 10-a si a 16-a zi de dinaintea venirii ciclului menstrual, calculul facandu-se din prima zi menstruala.



Pentru o folosire sigura a metodei naturale de contraceptiei este indicat sa se determine data ovulatiei. Calcularea aproximativa a datei ovulatiei este posibila numai femeilor cu un ciclu menstrual regulat, pe cand cele care au o menstruatie neregulata le este recomandat sa foloseasca metode aditionale.

Un comentariu:

  1. M-am căsătorit cu dragul meu soț în ultimii 12 ani fără să rămân însărcinată, iar fibromul a fost problema. Am luat diferite medicamente prescrise, dar nu am putut să le vindec, dar soțul meu era atât de încrezător în mine și mă tot încuraja că într-o zi cineva mă va numi mamă. nu s-a odihnit căutând o soluție de la diferiți medici, tot ce au putut vedea a fost o intervenție chirurgicală și mi-a fost frică de asta, o prietenă din cabinetul meu mi-a prezentat doctorul DAWN ACUNA, ea a spus că Dawn acuna a ajutat-o ​​când avea tubul blocat și a ajutat-o ​​și ea. multe dintre prietenele ei să conceapă,
    I-am scris imediat pe Whatsapp, mi-a promis ca ma ajuta dupa ce i-am explicat totul, mi-a dat niste instructiuni care am facut totul perfect conform instructiunilor, la 3 saptamani dupa tot am fost la spital si doctorul mi-a confirmat sarcina in 1 saptamana dar chiar acum am copilul meu frumos.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata rapid.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei o căsătorie pașnică.
    Și mulți alții îl contactează pe Dr dawn acuna pe Whatsapp:+2348032246310
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere